Bancuri cu Maria si Ion

1. Ion şi Maria, familie de gospodari ai satului. Cum viaţa era tot mai grea, se gîndesc să mai facă economii:
– Auzi, Mărie, dacă tu ai avea patru ţîţe, n-ar mai trebui să ţinem vaca!
– Dacă tu, Ioane, ai avea două puli, n-ar mai trebui să ţinem sluga!

2. Ion şi Maria în şură. Ion către Maria:
– Mărie, dă jos fusta…
– Vai, Ioane, e ruşine…
– Dă-o jos că eu sînt bărbat şi ştiu de toate…
Maria dă jos fusta…
– Mărie, dă-ţi jos ciorapii…
– Vai, Ioane, nu pot, e ruşine…
– Dă-o jos cum îţi spun că eu sînt bărbat şi ştiu de toate….
Maria dă jos ciorapii…
– Mărie, dă jos chiloţii…
– Vai, Ioane, e ruşineee…
– Mărie, dă jos chiloţii că eu sînt bărbat şi eu ştiu de toate….
Maria dă jos chiloţii.
– Pe aici, după cum mi-o zis Vasile, ar trebui să fie o gaură…

3.. Seara, Ion şi Maria se pregătesc de culcare. Ion iese afară să se uşureze. Se întoarce peste cîteva minute cu pantalonii uzi. Maria îl întreabă:
– Plouă?
– Nu, bate vîntul.

4. Maria către Ion:
– Unde mergi, Ioane?
– La cîrciumă.
– Atunci, ia bate-mă acu, că pe cînd vii, io oi dormi.

5. Maria se întoarce de la magazin cu o pălărie noua. Către Ion:
– Mă Ioane, să vezi, mi-a zis vînzătoarea că pălăria asta mă face să par cu 10 ani mai tînără.La care Ion:- Şi-atunci de ce nu ţi-ai luat trei?

6. Ce face Maria în seara nunţii ca să nu murdărească cearceaful?
Se spală pe picioare.

7. Ion o întreabă pe Maria:- Mărie, ţie ţi-ar plăcea să fii bărbat?
Maria răspunde:- Da, Ioane, da’ ţie?

8. Ion şi Maria erau în pat… Dintr-odată, Maria îi zice lui Ion:- Mă, Ioane! Trage tu o băşină aşa cum ştii tu.-Da’ de ce, tu, Mărie?-C-aşa-ţi put picioarele…

9. Vine Ion acasă de la oraş şi zice către Maria, hotărît:- Marie, stinge lumina, trage perdelele şi în pat iute.-Mă Ioane,da’ mai am de lucru-Dac-am zis, am zis!
Vede Maria că n-are încotro, se conformeaza.Se pune şi Ion în pat, trage plapuma peste ei şi zice:- No, acum Marie, să-ţi arăt ce ceas cu fosfor mi-am cumpărat.

10. Cică pleacă Ion în America şi se duce să vadă cum fac dragoste americanii. Ajunge la un bordel şi, din păcate, singura femeie disponibilă era o negresă. Ion o duce în cameră, se urcă pe ea şi începe, aşa ca la români, repede-repede! La care negresa spune:-Domnule, aici, în America , mai ales negrii, facem dragoste altfel, adică încet şi adînc!
Ion prinde şmecheria şi se întoarce în România. Ajunge acasă şi o pune pe Mărie să se urce în pat. Începe Ion sexul aşa cum a învăţat: încet şi adinc! Toate bune şi frumoase pînă cînd Mărie zice:-Ioane, îi un singur bai!
– Care, Mărie, nu-ţi place sau ce?-Mă Ioane, tu futi ca negrii!

11. Maria îl strigă pe Ion:-Ioane, hai în casă, că plouă!-Lasă, stau afară, că plouă şi aici!

12. Ion şi Maria, seara tîrziu, stau la poartă singuri. Enervată că întîrzie fie-sa, mama Mariei iese în prispa casei şi strigă:-Mărie, mai lasă-l pe Ion odată şi intră în casă!Maria răspunde:-Bine, mamă, stai că-l mai las o dată şi vin.

13. Ion şi Maria la restaurant:-Ioane, aşa-i că nu-i frumos să-mi sug măseaua?
– Nu, fă!-Atunci suge-mi-o tu!

14. Ion şi Maria vin de la cîmp. Ion o trînteşte pe Maria în căruţa plină cu fîn şi i-o trage bine de tot. Maria zice: Măi Ioane, ce m-ai speriat. M-ai sperie-ma încă o dată. Ion se conformează şi i-o trage iar. Ajung în sfîrşit acasă.
-Ioane , mai sperie-mă o dată..Ion i-o trage din nou, după care se duce la treabă. Vine acasă..-Ioane, mai sperie-mă o dată…Ion i-o trage şi dă să se culce. Adoarme, dar Maria îl trezeşte:-Ioane, hai, te rog, mai sperie-mă o dată.
La care Ion:-Bau!

15. Ion s-a căsătorit de curînd cu Maria. Se întîlneşte cu un prieten.-Am auzit că te-ai căsătorit. Nu-i aşa că-i mai bine?-Nu-i mai bine, da-i mai des….

16. Ion se întoarce de la cîmp. Maria îl ia la întrebări:-Ai auzit că Leana a născut o fetiţă?-Treaba ei.-Dar am auzit că-i a ta.-Treaba mea.
– Atunci eu mă arunc în Dunăre.-Treaba ta.

17. Ion şi Maria pe terasă. Ion citeşte „Times”. La un moment dat, Maria îi spune lui Ion:-Mă Ioane, vezi că vine ploaia! Acoperă fînul ăla cu ceva, c-o să-l ude!Ion nu zice nimic şi citeşte în continuare „Times”. Începe să picure. Maria se impacientează:-Mă Ioane, începu ploaia! Pune mîna şi acoperă fînul ăla că-l udă, ce naiba!Ion n-o ascultă. Plouă, fînul este ud, iar Maria supărată:
– Hai, mă Ioane, dă-o dracului de treabă! A udat fînul şi tu stai şi nu faci nimic!
Ion, tacticos, pune „Times” la o parte şi spune:-Fă Mario, you have an obsession!

18. Ion şi Maria în noaptea nunţii. Maria stătea în pat, într-o ţinută sexy, şi îl aştepta pe Ion, care se uita pe fereastră. Aşteaptă ea o jumătate de oră, după care îi spune:-Hai, mă Ioane, ce faci acolo?-Stai, fă, că vin acu!Încă o jumate de oră şi Maria zice:-Hai, mă Ioane, că te aştept! Sînt numai a ta! Ia-mă!-Ho, fă, că vin acu, ce te grăbeşti aşa?Peste înca o jumate de oră, Maria se duce la Ion, supărată:-Hai, mă, ce naiba faci acolo?Ion, îngîndurat, uitîndu-se în continuare pe fereastră, spune:-Fă, Mario, avea dreptate tata că-i frumoasă noaptea nunţii!

19. – Ioane, a căzut o stea, pune-ţi o dorinţă.-Mi-am pus-o! -Şi ce mai aştepţi?!

20. Ion şi Maria mergeau pe un drum de ţară din inima Ardealului.-Fă, Marie, tu eşti fată mare? -Cum ţi-o fi norocul, Ioane…

Lasă un răspuns

