Cugetari despre betie

„Poate că băutura nu este răspunsul, dar cu siguranţă te ajută să uiţi întrebarea.

Henry MON
*
„Şi vinu-i bun, şi hora-mi place,
Iar tu Doamne fă-mi ce vrei
Numa’ pustnic nu mă face!
Fă-mă floare albă-n luncă
Ş-apoi ia-mă şi m-aruncă
Doamne-ntre femei! ”

GEORGE COŞBUC

*

„Cea mai bună băutură
Este apa de izvor.
Eu, om bun peste măsură,
V-o las vouă, tuturor.”

„Venind beat mort în ziua de chenzină,
Greşind şi uşa, ce mai tura-vura,
A nimerit în pat la o vecină!
Deci, uite unde duce băutura… ”

GEORGE PETRONE
*

„Unul bea că-i băutor,
Altul bea că-i bestie,
Numai eu, că am umor,
Beau aşa, de chestie. ”

PĂSTOREL TEODOREANU

*

„O să intru în păcat,
Sfinte Doamne, ţine-mă!
Pentru vin nu am ficat,
Pentru apă… inimă! ”

PĂSTOREL TEODOREANU

*

„Daca bei, mori, dacă nu bei tot mori.

Atunci bea ca să ştii de ce ai murit! ”
EMINESCU

*

„Cea mai teribilă bogăţie pe termen scurt ne-o oferă alcoolul.”

VASILE GHICA

*
„Sa nu uitaţi că eu am primit mai multe de la alcool, decât a primit alcoolul de la mine. ”
WINSTON CHURCHILL

*
„Oamenii sunt ca vinurile. Cu timpul, fie devin din ce în ce mai buni, fie se transformă în oţet.”
PAPA IOAN AL XXIII-LEA
*

„Cărţile mele sunt ca apa; cele ale marilor genii sunt ca vinul.

Din fericire toată lumea bea apă.”

MARK TWAIN

*
„Lemnul vechi arde cel mai bine,

Prietenii vechi sunt cei mai de încredere,

Autorii vechi sunt cei mai buni de citit,

Iar vinul vechi este cel mai bun de băut. ”
ATHENAEUS

*
„Electricitatea este alcătuita, de fapt, din particule microscopice numite electroni, pe care nu le poţi
vedea cu ochiul liber decât dacă te-ai îmbătat bine de tot.”

DAVE BARRY

*

„Tatăl meu era beţivul oraşului. De obicei pentru unele oraşe nu-i chiar aşa de rău, dar tocmai New York-ul?? ”
HENRY YOUNGMAN

*
„Un dezavantaj al vinului este că face omul să încurce cuvintele cu gândurile”

SAMUEL JOHNSON
*

„Realitatea este o iluzie care apare datorită lipsei de alcool.”

NECUNOSCUT
*

„Nimic nu face viitorul să pară mai roz decât contemplatul printr-un pahar de Chambertin. ”
NAPOLEON BONAPARTE

*
„O sticlă de vin conţine mai multă filozofie în ea, decât orice altă carte din lume. ”

LOUIS PASTEUR

*

„Nu eşti beat atâta timp cât poţi sta întins pe podea fără să te ţii de nimic. ”

DEAN MARTIN

*

” Lady Astor: Domnule, dacă aţi fi fost soţul meu, v-aş fi otrăvit băutura.
Winston Churchill: Doamnă, dacă aş fi fost soţul dumneavoastră, aş fi băut-o.”

L. ASTOR – W.CHURCHILL

*
„O femeie m-a determinat să mă apuc de băut, iar eu nici măcar nu am avut bunul simţ să îi mulţumesc.”

W.C. FIELDS
*

„24 de ore într-o zi, 24 de beri într-o ladă.
Vreo coincidenţă? ”

STEPHEN WRIGHT
*

„Când bem, ne îmbătam.
Când ne îmbătam, adormim.

Când adormim, nu păcătuim.

Când nu păcătuim, ajungem în rai.

Aşa că hai toţi să ne-mbătam şi să mergem în rai! ”
BRIAN O’ROURKE

*

„Când am citit despre lucrurile rele cauzate de băutură, M-AM LĂSAT DE CITIT. ”

HENRY YOUNGMAN

*

„Vinul este o poezie îmbuteliată. ”
ROBERT STEVENSON

*

„Într-adevăr, alcoolul este posibil să fie cel mai mare duşman al omului. Dar Biblia ne învaţă că trebuie să ne iubim duşmanii… ”

FRANK SINATRA

*

„Oamenii de rând trăiesc ca să mănânce şi să bea.

Oamenii de valoare mănâncă şi beau ca să simtă că trăiesc. ”

SOCRATE

*
„Berea este dovada că Dumnezeu ne iubeşte şi de-asta vrea să fim fericiţi! ”
BENJAMIN FRANKLIN

*

„Nu-mi trebuie decât o bere ca să mă îmbete. Problema este că nu-mi amintesc dacă este a
treisprezecea sau a paisprezecea…”

GEORGE BURNS

nasii.ro

3 comentarii (+add yours?)

  1. Lumy
    Ian 17, 2010 @ 15:07:30

    Iti dau de gandit..

    Răspunde

  2. pamfletar
    Ian 17, 2010 @ 15:11:48

    welcome, Lumy! esti primul comentator al acestui blog de rasul lumii!:)

    Răspunde

  3. Klara
    Mai 13, 2013 @ 16:42:08

    Interesante! Mai vreau!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

