Bancuri cu Bula, Academicieni si Politisti

3 poliţişti primesc case.
– E bine, dar mi-au montat parchet în zig-zag şi îmi sucesc picioarele când merg, zice primul poliţist.
– La mine nu e bine reglată apa, se plânge al doilea. Trag de lanţ şi, până să pun paharul, se termină.
– Eu sunt cel mai afectat, zice al treilea. Stau la 10 şi nu pot să merg niciodată cu liftul, pentru că pe el scrie “4 persoane” şi niciodată nu ne găsim atâţia.

– Bre, moldovene, îţi plac ruşii?
– Da, mult.
– Dar românii?
– Nu prea.
– De ce?
– Pentru că l-au bătut pe tata cu rigla la şcoală, în ‘37.
– Şi ce face tatăl tău acum?
– Ehe, l-au împuşcat ruşii în ‘44.

– Două oi, una italiancă şi una româncă se întâlnesc pe un câmp şi se salută:
– Bbbbeerrrllluuuusssccooonniii! zice oaia italiancă.
– Bbbbbbbeeeecccaallliii! răspunde oaia româncă.

Un turist, în vizită prin Ardeal, i se adresează unui ţăran:
– Ia spune-mi, moşule, care este cel mai rapid drum către Cluj?
– Sunteţi pe jos sau cu maşina?
– Cu maşina.
– Atunci e bine. După părerea mea, cel mai rapid drum e cu maşina.

Înainte de culcare, Bulă discută chestiuni filozofice cu Bubulina.
– Poţi să-mi spui ceva care să mă bucure şi, în acelaşi timp, să mă întristeze? întreabă Bulă.
Se gândeşte Bubulina un pic şi zice:
– Dintre toţi prietenii tăi, tu eşti cel mai bun la pat.

– Când deschide un bărbat uşa maşinii ca să intre o femeie?
– Când, fie maşina, fie femeia e nouă.

Bulă urcă în autobuz, pune o sacoşă pe un scaun liber şi merge să perforeze biletul. La întoarcere, din neatenţie, se aşează pe sacoşă.
– Aoleu, ouăle mele! ţipă Bulă.
– Aveaţi ouă în sacoşă? întreabă o doamnă.
– Nu, doamnă, în sacoşă am cuie.

O blondă merge la spital şi o întâlneşte acolo pe cea mai bună prietenă a ei, care stătea supărată pe un scaun.
– De ce eşti supărată? întreabă blonda.
– Am venit pentru o analiză de sânge şi o să mă înţepe în deget.
Blonda se albeşte la faţă.
– Ce-ai păţit? o întreabă prietena.
– Eu am venit pentru o analiză de urină.

Bulă participă pentru prima dată la o coridă. După spectacol, merge la un restaurant din apropierea arenei şi cere specialitatea casei. Ospătarul îi serveşte două bucaţi mari. Bulă se satură şi pleacă.
Peste o săptămână, Bulă merge din nou la coridă, după care mănâncă specialitatea casei la acelaşi restaurant. De data asta, bucătarul îi serveşte o porţie cu două bucaţi mici.
– Ospătar, de ce bucăţile sunt mai mici decât săptămâna trecută? întreabă Bulă.
– Săptămâna trecută a învins toreadorul. Săptămâna asta a învins taurul.

Concurs “Cine ştie câştigă” în anii dictaturii. În finală rămân o echipă de academicieni şi echipa pionierilor. Se dă testul final şi comisia declară câştigătoare echipa pionierilor. Academicienii sunt revoltaţi şi cer explicaţii.
– Uitaţi, stimaţi academicieni, răspunsurile la întrebările puse.
La întrebarea numarul 1, “Care este organul central al femeii?”, pionierii au raspuns corect – Revista “Femeia”. Dumneavoastră ce aţi răspuns? Se poate, tovaraşi academicieni?
La întrebarea numarul 2: “Unde au femeile părul scurt şi creţ?”, pionierii au răspuns corect – “În Africa.”. Dar dumneavoastră? Se poate, tovarăşi academicieni?
La intrebarea numărul 3 “Ce cuvânt din patru litere este scris pe toate gardurile?” – pionierii au răspuns corect – “Pace”. Dar dumneavoastră? Se poate, tovarăşi academicieni?

Lasă un răspuns

